Monday, December 13, 2010

Coviello C6W seis rodas do carro zero eletrônicos

Super esportivo de seis rodas entra em produção na Europa





Os seis rodas tornaram famoso. Agora, em Bolonha, vem a versão mais extrema: nenhuma eletrônica, direção hidráulica e freio de poder. 

Não é a primeira vez. A primeira foi a da Tyrrell P34. Mas foi em 1976 e era um carro de F1. Então, no ano seguinte, Lauda Ferrari tentou de seis rodas, com os traseiros duplos, na pista Nardo, mas o Drake, a experiência terminou, o vinho sai com esse entendimento que a operação foi mais uma questão de comunicação que realmente técnica. 

Coviello C6W seis rodas do carro zero eletrônicos
Coviello C6W seis rodas
Coviello C6W seis rodas do carro zero eletrônicos
Coviello C6W seis rodas
Coviello C6W seis rodas do carro zero eletrônicos
Coviello C6W seis rodas
Coviello C6W seis rodas do carro zero eletrônicos
Coviello C6W seis rodas
Coviello C6W seis rodas do carro zero eletrônicos

Os seis rodas tornaram famoso. Agora, em Bolonha, vem a versão mais extrema: nenhuma eletrônica, direção hidráulica e freio de poder. 

Não é a primeira vez. A primeira foi a da Tyrrell P34. Mas foi em 1976 e era um carro de F1. Então, no ano seguinte, Lauda Ferrari tentou de seis rodas, com os traseiros duplos, na pista Nardo, mas o Drake, a experiência terminou, o vinho sai com esse entendimento que a operação foi mais uma questão de comunicação que realmente técnica. 

"A inspiração veio da Tyrrell, mas a primeira vez que foi apenas em 2007" para explicar o engenheiro. Ferruccio Coviello, Covini C6W pai, o sonho de seis rodas, quatro direcção. Construído em Cortemaggiore na província de Piacenza, também é um dos poucos supercarro para decorar os stands do Salão Automóvel de Bolonha. "Não é apenas isso, mas sua evolução ainda mais convencionais: não. Eletrônica e sem direção hidráulica e freio de poder Durante os testes, descobrimos que era mesmo melhor assim." 

Então C6W expostos a Bolonha é na verdade um protótipo, o Coviello para vir. O motor, um V8 com 440 cv de origem Audi, a velocidade empurrando a 300 km / h, o quadro é tubular em aço, corpo de fibra de vidro e fibra de carbono."Queríamos um carro real complicações, simples e sem. E agora nós temos tido até alguns quilos de peso para a base de 1200." 

As quatro rodas traseiras apenas 15 ", permitindo, entre outras coisas, para melhorar a frenagem e estabilidade do que um supercarro normal e esta foi outra convicção de Covina:." A aderência é obviamente maior. Isto é especialmente evidente nas rotas mistas, onde C6W demonstra agilidade e limpeza curva distância incomum e extraordinária. " 

Trata-se 4,18 metros de comprimento e 1,08 m de altura apenas esse Covini, que se tudo correr como esperamos, poderia entrar em produção na próxima primavera. O preço? Nada está definido ainda. Mas estamos a falar de € 350.000.

No comments:

Post a Comment

Privacy Policy for http://car-isma.blogspot.com/

If you require any more information or have any questions about our privacy policy, please feel free to contact us by email at syarifatulhidayah3@gmail.com.

At http://car-isma.blogspot.com/, the privacy of our visitors is of extreme importance to us. This privacy policy document outlines the types of personal information is received and collected by http://car-isma.blogspot.com/ and how it is used.

Log Files
Like many other Web sites, http://car-isma.blogspot.com/ makes use of log files. The information inside the log files includes internet protocol ( IP ) addresses, type of browser, Internet Service Provider ( ISP ), date/time stamp, referring/exit pages, and number of clicks to analyze trends, administer the site, track user’s movement around the site, and gather demographic information. IP addresses, and other such information are not linked to any information that is personally identifiable.

Cookies and Web Beacons
http://car-isma.blogspot.com/ does use cookies to store information about visitors preferences, record user-specific information on which pages the user access or visit, customize Web page content based on visitors browser type or other information that the visitor sends via their browser.

DoubleClick DART Cookie
.:: Google, as a third party vendor, uses cookies to serve ads on http://car-isma.blogspot.com/.
.:: Google's use of the DART cookie enables it to serve ads to users based on their visit to http://car-isma.blogspot.com/ and other sites on the Internet.
.:: Users may opt out of the use of the DART cookie by visiting the Google ad and content network privacy policy at the following URL - http://www.google.com/privacy_ads.html

Some of our advertising partners may use cookies and web beacons on our site. Our advertising partners include ....
Google Adsense


These third-party ad servers or ad networks use technology to the advertisements and links that appear on http://car-isma.blogspot.com/ send directly to your browsers. They automatically receive your IP address when this occurs. Other technologies ( such as cookies, JavaScript, or Web Beacons ) may also be used by the third-party ad networks to measure the effectiveness of their advertisements and / or to personalize the advertising content that you see.

http://car-isma.blogspot.com/ has no access to or control over these cookies that are used by third-party advertisers.

You should consult the respective privacy policies of these third-party ad servers for more detailed information on their practices as well as for instructions about how to opt-out of certain practices. http://car-isma.blogspot.com/'s privacy policy does not apply to, and we cannot control the activities of, such other advertisers or web sites.

If you wish to disable cookies, you may do so through your individual browser options. More detailed information about cookie management with specific web browsers can be found at the browsers' respective websites.