Saturday, October 16, 2010

BMW M6XR Manhart Racing 2011

Manhart Racing 2011 Twin Turbo M6XR BMW


2011 Manhart Racing BMW M6XR Twin Turbo - Front Angle View
Günther Manhart, é claro, não se impressiona com esses números, ele tem sido algo parecido com um papa inofficial em motores BMW por muitos anos. Graças aos seus muitos anos de experiência com os construtores de motores da Baviera, a BMW X6 M com dois motores V8 turbo provou nenhuma exceção à sua capacidade de rapidamente encontrar formas eficazes de aumentar o desempenho de um motor.Graças a uma reforma do sistema eletrônico do motor, incluindo o controle de DME, e uma conversão catalítica incluindo modificações nos conversores, o poder do V8 de 4,4 litros é aumentada para 687 cv, que em uma tara de 2.380 kg a quantidade de algum poder de peso proporção de 3,4 kg por cv. Com isso, o M6XR sprints Twin Turbo de 100 kmh de um começo ereto em apenas 4,7 segundos e alcança uma velocidade incrível cima de 319 km / h. Uma versão com mais de 700 cv está prevista dentro de um curto espaço de tempo, equipado com os novos colectores de escape, vai quebrar a barreira de 900 Nm.
2011 Manhart Racing BMW M6XR Twin Turbo - Badges View2011 Manhart Racing BMW M6XR Twin Turbo - Carbon Fiber Fender Trim View2011 Manhart Racing BMW M6XR Twin Turbo - Front Section View
Algo que também é favorável ao poder do Manhart Racing M6XR Twin Turbo, é claro, é o aço inoxidável novo sistema de exaustão com quatro saídas de escape 90 milímetros e dois HJS 200 células corridas conversores catalíticos. Quatro rodas esportivas Manhart RS asseguram ótimo contato com o asfalto, tudo em 11J x 23 em tamanho e equipado com pneus 315/25 ZR23. Com o chassis desportivo, desenvolvido e fabricado pela Manhart, o centro de gravidade do X6 M é de aprox. 30 milímetros mais baixa, que é de especial interesse para a movimentação em curvas apertadas. Optimum desaceleração dos esportes de 2,4 tonelada SUV é assegurada por um sistema high-end de travagem com discos de 395 milímetros e pinças de seis pistões na frente e 375 milímetros discos com pinças de quatro pistões na traseira.
Há a opção de um interior repleto de couro com guarnições de Alcantara telhado e portas, para ir com o interior caracteristicamente clínico do BMW X6 M, bem como guarnições numerosas Klavierlack revestimento duplo revestimento claro.
Mais informação disponível online em www.manhart-racing.de
2011 Manhart Racing BMW M6XR Twin Turbo - Side View Mirror View2011 Manhart Racing BMW M6XR Twin Turbo - Steering Wheel View2011 Manhart Racing BMW M6XR Twin Turbo - Tail Pipes View2011 Manhart Racing BMW M6XR Twin Turbo - Wheel Rims ViewManhart Racing BMW M6XR Twin Turbo 2011 - Rear Angle View

No comments:

Post a Comment

Privacy Policy for http://car-isma.blogspot.com/

If you require any more information or have any questions about our privacy policy, please feel free to contact us by email at syarifatulhidayah3@gmail.com.

At http://car-isma.blogspot.com/, the privacy of our visitors is of extreme importance to us. This privacy policy document outlines the types of personal information is received and collected by http://car-isma.blogspot.com/ and how it is used.

Log Files
Like many other Web sites, http://car-isma.blogspot.com/ makes use of log files. The information inside the log files includes internet protocol ( IP ) addresses, type of browser, Internet Service Provider ( ISP ), date/time stamp, referring/exit pages, and number of clicks to analyze trends, administer the site, track user’s movement around the site, and gather demographic information. IP addresses, and other such information are not linked to any information that is personally identifiable.

Cookies and Web Beacons
http://car-isma.blogspot.com/ does use cookies to store information about visitors preferences, record user-specific information on which pages the user access or visit, customize Web page content based on visitors browser type or other information that the visitor sends via their browser.

DoubleClick DART Cookie
.:: Google, as a third party vendor, uses cookies to serve ads on http://car-isma.blogspot.com/.
.:: Google's use of the DART cookie enables it to serve ads to users based on their visit to http://car-isma.blogspot.com/ and other sites on the Internet.
.:: Users may opt out of the use of the DART cookie by visiting the Google ad and content network privacy policy at the following URL - http://www.google.com/privacy_ads.html

Some of our advertising partners may use cookies and web beacons on our site. Our advertising partners include ....
Google Adsense


These third-party ad servers or ad networks use technology to the advertisements and links that appear on http://car-isma.blogspot.com/ send directly to your browsers. They automatically receive your IP address when this occurs. Other technologies ( such as cookies, JavaScript, or Web Beacons ) may also be used by the third-party ad networks to measure the effectiveness of their advertisements and / or to personalize the advertising content that you see.

http://car-isma.blogspot.com/ has no access to or control over these cookies that are used by third-party advertisers.

You should consult the respective privacy policies of these third-party ad servers for more detailed information on their practices as well as for instructions about how to opt-out of certain practices. http://car-isma.blogspot.com/'s privacy policy does not apply to, and we cannot control the activities of, such other advertisers or web sites.

If you wish to disable cookies, you may do so through your individual browser options. More detailed information about cookie management with specific web browsers can be found at the browsers' respective websites.